sobota, 27 kwietnia 2013

Bohaterowie

Zamieszani:
 
 Justin Bieber, 18 lat
„Uciszasz burze i dajesz mi wytchnienie,
trzymasz mnie w swoich dłoniach, nie pozwolisz mi upaść,
kradniesz moje serce i zapierasz mi dech w piersiach.
Czy pociągniesz mnie teraz za sobą głębiej?”


Noreen Truscott, 16 lat 
 „Choć wygląda na to, że nie umiem pozwolić ci odejść,
jedyną rzeczą, z której nadal zdaję sobie sprawę jest to,
że wciągasz mnie w otchłań.”


Drugoplanowi:

Pamela McCann, 16 lat 
„Przysięgam, moje intencje nie są tak złe jak myślisz,
jednak pokusa zawsze popycha ludzi nad krawędź.”

Chaz Somers, 18 lat
„Jeśli powiesz, abym wspinał się, żeby udowodnić moją miłość,
wiesz, że podczas tej próby mogę umrzeć, mam wszystko do stracenia.”



Jasmine Truscott, 42 lata
- mama Noreen
Bradley Truscott, 21 lat
- starszy brat Noreen, pracownik stacji paliw
Travis Voila, 30 lat
- założyciel Greenzilly
Michael Cruz, 26 lat
-właściciel stacji Orlen, wspólnik Wildcats
Luflee McCann, 9 lat
- młodsza siostra Pameli

Grenzilly
Justin, Chaz, Travis, Angel, Kegan, Wilmer, Duke

Wildcats
Michael, Patrick, Jai, Nathan, Albert, Siva


1 komentarz:

  1. Jej, jaki śliczny wygląd! A bohaterowie? Cudowni!
    Mam nadzieję, że szybko dodasz 1 rozdział. Pozdrawiam!
    + Liczę, że wejdziesz do mnie na http://invincible-image.blogspot.com/
    myślę, że ci się spodoba i zostawisz po sobie komentarz :)
    @OfficialNatasza informuj mnie, dobrze?

    OdpowiedzUsuń